lørdag den 2. juni 2012

Lille Jack

Mit store projekt for tiden, er at følge en lille mand der hedder Jack. Tager billleder af ham hver 14.dag det første år af hans liv, hvor jeg prøver lidt forskellige ting af - med forældrenes accept selvfølgelig! Normalt ville man sige hver månede da udviklinge ikke er synlig stor med 14 dages interval. Grunden til jeg gør det lidt oftere er ganske simpelt, for at holde mig selv lidt igang og blive mere fortrolig med mit nye kamera. Nummer to billede i rækker er dette, hvor han er bare 26 dage gammel.


Det kræver lidt tålmodighed med sådan en lille en. Det tog lidt tid før han faldt til ro og sov tungt nok til at han kunne lægges i skålen med det imiteret ulveskind, Men det var hele ventetiden vær.

Billedet ar taget udelukkende med naturligt lys fra en have dør. Opsætningen så ca. sådan ud.


Lukkertid 1/160
Blænde 1,8
ISO 200
Exposure Compensation +2/3

Canon 5d mkII, Canon EF 50mm F1,8 mkII

Ingen kommentarer:

Send en kommentar